کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

پسرم تولدت مبارک

پسرم امروز سالروز میلاد توست و من هنوز همچون تمام سالهای گذشته در حیرتم از داشتنت . در کنار تمام داشته هایم ، تنها تو، دلیل کافی خوشبختیم هستی.  

شیرین من! نمیدانم به چه زبان،  بابت آنچه که با شگفتنت ارزانی ام کردی سپاسگزار باشم. چشمها،گوشها،زبان و قلبی را که پیش از تو داشته ام، نه به یاد می آورم و نه میخواهم. با تو دوباره زاده شدم. تو به آن قالب گذشته من، روح بخشیدی. همین روحی که دیگران به خاطرش مرا "مادر" خطاب می کنند. 

نقطه پایان تمام ناامیدی ها و خستگی های من ، مهیار عزیزم، تولدت مبارک.

٢٨ مرداد ٩٤ خدا بهترین هدیه رو به من داد.


نظرات 1 + ارسال نظر
م.خ. یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:55 ق.ظ

تولد، تولد، تولدش مبارک
انشاءالله صد سال زنده باشه
و فرزندی که همیشه قدر زحمات مادرش رو بدونه
مهیار جان تولدت میارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد