کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

مادر بودن یعنی

مادر بودن یعنی بوسیدن سر انگشتهای کوچولوی پسرک

مادر بودن یعنی بوییدن عطر زیر گلوش وقتی مثل یه فرشته خوابیده

مادر بودن یعنی  زمانهای شگفت انگیز شیر خوردنش

مادر بودن یعنی  خندیدن های بی دلیلش

مادر بودن یعنی  نشون گرفتنت  با انگشت خوشگلت توی یه جمع شلوغ و ماما گفتنش

مادر بودن یعنی  غرق شادی شدن از بغل کردنش

مادر بودم یعنی  دالی بازی

مادر بودن یعنی خراب شدن دنیا رو سرت وقتی صدای گریشو می شنوی

مادر بودن یعنی کم خوابی

مادر بودن یعنی سرمست شدن از دیدنش

مادر بودن یعنی دیدن لبخند شیرینش وقتی از خواب بیدار میشه

مادر بودن یعنی تاتی تاتی

مادر بودن یعنی عاشق یه دندون سفید و خوشگل بشی

مادر بودن یعنی  منتظر همه لحظه های شروع باشی

مادر بودن یعنی بند دلت با یه ماما گفتن پاره بشه

مادر بودن یعنی  عاشق یه پسر کوچولو باشی...



پسرم دوستت دارم


نظرات 2 + ارسال نظر
م.خ. یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:58 ق.ظ

بیان زیبایی از یک حس مادرانه‌

راستی رنگ پس‌زمینه و فونت و درشتی نوشته‌هات طوری هست که خواندن مطالب خیلی سخت هست. شاید هم من پیر شدم و دچار پیر چشمی که نمی‌تونم خوب بخونم.
در هر صورت از این ریزتر هم بنویسی با هر زحمتی هم که شده مطمئن باش خواننده‌ای داری

منم میخوام درشت تَر بنویسم ولی نمیشه هر کاری میکنم ببخشید

م.خ. دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:33 ق.ظ

سپاس از توجه شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد