کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

یک دوست



دلم نه عشق میخواهد نه دروغهای قشنگ ، 

نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پر ادعا!

دلم یک فنجان قهوه داغ میخواهد 

و یک دوست 

که بشود با او حرف زد و بعد پشیمان نشد!


نظرات 2 + ارسال نظر
م.خ. دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:07 ق.ظ

می‌دونی من فکر می‌کنم تو اون دوست رو داری
و حتی بیشتر از یکی هم داری
شاید بخاطر این در انتخابش برای شنیدن حرفات دودل هستی
ولی من مطمئن هستم هر کسی رو که انتخاب کرده باشی انتخابت بهترین انتخاب خواهد بود

نه من اون دوست ندارم

م.خ. شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:42 ب.ظ

کاش می‌شد گهگاه موقع تایید نظرات، نظر خودت رو هم در مورد نظرات خوانندگان می‌نوشتی.
اینطوری وبلاگت تعاملی‌تر می‌شد.
ممنون از مطالب زیبایی که در وبلاگت می‌گذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد