کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

تولد ۳ سالگی

تولد ۳ سالگی وبلاگم مبارک


باید فراموشت کنم ،چندیست تمرین می کنم  

 من می توانم می شود آرام تلقین میکنم  

حالم ،نه اصلا خوب نیست تا بعد بهتر میشوم  

فکری برای این دل آرام غمگین میکنم  

من میپذیرم رفته ای و بر نمی گردی ---همین 

 خود را برای درک این صد بار تحسین می کنم -- 

کم کم از یاد می روی این روزگارو رسم اوست



کاش چیزایی که دوست نداشتیم زود از یادمون میرفت

نظرات 3 + ارسال نظر
تنهای تنها چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://ahadbaygpoor.blogsky.com

سلام تولدت مبارک
قشنگ بود . دوس داشتم

حبابها قربانی هوای درون خویشن
موفق باشی

محمد جانبلاغی جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ http://jmp.blogsky.com

آیدا خانم عزیز سلام.وب سایت جالبی دارید.

من دلم نیومد که بدونه اجازه شعر های زیبای شما را کپی کنم.

ولی می تونم از شما خواهش کنم که با ما به عنوان نویسنده همکار - همکاری کنید.

واین مطالب زیبا را خودتون و با اسم خودتون در سایت درج کنید.

منتظر حضور سبزتون هستیم.

از اینکه دانسته های خود را با تقسیم می کنید متشکرم.

nani شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام
تولدت مبارک
همدردتم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد