کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

زنانگی ام را دوست دارم...

من یک زنم!

نه جنس دوم ،


نه یک موجود تابع ،


نه یک ضعیفه،


نه یک تابلوی نقاشی شده ،


نه یک عروسک متحرک برای چشم چرانی،


نه یک کارگر بی مزد تمام وقت...


باور داشته باش


من هم اگر بخواهم ،


می توانم خیانت کنم ،


بی تفاوت و بی احساس باشم ،


بی ادب و شنیع باشم ،


بی مبالات و کثیف باشم ....


اگر نبوده ام و نیستم ،


نخواسته ام و نمی خواهم!!
نظرات 1 + ارسال نظر
amirali شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام جملاتتوتن خیلی زیبا بود. معمولا" ادم تنبلی هستم که کامن بگذارم تو وب ولی جملاتتون انقدر زیبا بود که اگر نمی ذاشتم انگار که دری را بسته ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد