کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم...


خداحافظ گل لادن، تمومه عاشقا باختن

ببین من گریه هام ا ز عشق، چه زندونی برام ساختن

خداحافظ گل پونه ،گل تنهای بی خونه

لالایی ها دیگه خوابید، به چشمونم نمی شونه

تو این شبهای تودر تو خداحافظ گل شب بو

هنوز آوار تنهایی داره می باره از هر سو

خداحافظ گل مریم ، گل مظلوم پر دردم

نشد با این تن زخمی به آغوش تو برگردم

نشد تا بغض چشماتو به خواب قصه بسپارم

از این فصل سکوت و شب ، غم بارون رو بردارم

تو این رویای سر در گم، خداحافظ گل گندم

تو هم بازیچه ای بودی تو دست سرد این مردم

خداحافظ گل پونه، که بارونی نمی تونه

طلسم بغض و برداره از این پاییزه دیوونه





 


خدانگهدار عزیزم

اما نمیشه باورم
توی چشام نگاه نکن این لحظه های آخرم
آخه چطور دلم بیاد
چشماتو گریون ببینم
میرم ولی این و بدون
چشم انتظارت میشینم
میرم ولی گریه نکن
نذار از عشقت بمیرم
اگر توو اوج بی کسی
با عکست آروم بگیرم
میرم ولی بدون یکی
خیلی تو رو دوست داره
یکی که از دوریه تو
سر به بیابون میزنه
خدانگهدار عزیزم
خدانگهدار
خدانگهدار عزیزم
دارم میرم از این دیار
اینجا کسی منو نخواست
تو هم منو تنها بذار
اینجا غریب بودم
ولی هیچکی نپرسید از کجام
مسافرم باید برم
گریه نکن خدا نخواست
دوسم نداشتی اما من
عادت کردم به بودنت
غریب بودم نا مردما
تو رو ازم ربودنت
میرم ولی اینو بدون
فقط تویی دلیل بودنم
مهمون نوازی کردنت
میرم ولی گریه نکن
نذار از عشقت بمیرم


http://amirgig.persiangig.ir/pic/2.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
زائر69 پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.zaer69.blogfa.com

سلام.

دو دریچه دو نگاه دو پنجره دو رفیق دو همنشین دو حنجره

دو مسافر تو مسیر زندگی دو عزیز دو همدم همیشگی

با هم از غروب و سایه رد شدیم قصه ی عاشقی رو بلد شدیم

فکر می کردیم آخر قصه اینه جز خدا هیشکی ما رو نمی بینه

دو غریبه دو تا قلب در به در دو تا دلواپس این چشمای تر

دو تا اسم دو خاطره دو نقطه چین دوتا دور افتاده ی تنها نشین

عاقبت جدا شدن دستای ما گم شدیم تو غربت غریبه ها

آخر اون همه لبخند و سرود چشم پر حسادته زمونه بود

دو غریبه دو تا قلب در به در دو تا دلواپس این چشمای تر

دو تا اسم دو خاطره دو نقطه چین دوتا دور افتاده ی تنها نشین...

با مطلب جدیدی با عنوان

شنل قرمزی و پسر شجاع 2010

بروزم.
منتظر حضور گرم و پرمهرت

ابراهیم پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.japelgroup.blogsky.com

وبلاگت قشنگه و پستهات خوندنیه - اما احساست ؟ نمی دونم
امیدوارم در سلامت ایام رو بگذرونی و در فراز و نشیب زندگی استوار و مقاوم بمونی - حتی توو سن منم از این قصه ها هست
بهم سر بزن
((عجب قصه هایی داره این روزگار))
www.japelgroup.blogsky.com

بیتا ... چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://gheseye-sokoot.mihanblog.com

چه شعر غمگینی بود ... دلم گرفت ...
برات بهترین آرزوها رو دارم آیدای عزیز ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد