کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

کلبه تنهایی

به نام آن که اشک را سردار عشق آفرید

تولد

                   

                                                                         

          

 

                                                                 تولد تولد تولدم مبارک 

                            مبارک مبارک تولدم مبارک 

سلام دوستای گلم. امروز روز تولد منه.  7 اسفند

 امروز روزیه که من چند سال پیش ناخواسته وارد این دنیا شدم.

 دنیایی که ازش دلگیرم. نمی خوام دیگه بیش تر از این حرفهای غمگین بزنم. می خوام هر طور که شده حداقل امروز رو شاد شاد باشم.

می خوام ببینیم کیا امروز رو یادشونه و تولدمو بهم تبریک میگن.

میخوام دوست و دشمن رو امروز بشناسم. ( شوخی می کنم ).

همه واسم عزیزن. چه اونهایی که به یادم هستن و  چه اونهایی که به یادشونم.

پس بزن اون دست قشنگ رو

 

 

              

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ

تولدت مبارک .۱۰۰۰ ساله بشی

فرنود شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:23 ب.ظ

میخواستم بدونم شما اقتصاد می‌خونید؟ و اگه اقتصاد میخونید دانشجوی فوق هستید یا نه؟
نیاز به کمک فوری دارم. آیا میتونم رو شما حساب کنم.
آی دی یاو من هست
farnood58ir
اگه میشه یه خبری به من بدین
ممنون میشم.
راستی امروز هم روز تولد من هستش (10 اسفند)
مراقب خودتون باشید
به خدا میسپرمتون

مهدی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://mhnik64.blogfa.com

سلام
تولدت مبارک

عطیه شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.hokm1988.blogsky.com

میبینم که تو رو هم به زور ا...ووووردن تو این دنیا...


تفلدت مباررررررررررررررک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد